Aby vnitrozemská i mezinárodní doprava fungovaly tak, jak mají, je potřeba zajistit mimo jiné i vhodné přepravky. Ty už se dnes naštěstí nevyrábějí pouze z relativně nespolehlivého dřeva, ale z plastu, který toho vydrží mnohonásobně více.
Snadno se čistí
Standardní euro přepravku z plastu mají lidé tendenci podceňovat, avšak kdyby se museli pachtit s dřevěnými bednami, poměrně rychle by ocenili kvality umělé hmoty. Plast, na rozdíl od dřeva, vydrží mnohem větší zátěž, a to jak jednorázovou, tak také dlouhodobou. Rovněž je voděodolný, takže ani případné namočení jeho vlastnosti nesnižuje.
Velkou přidanou hodnotou navíc je absence pórů. Zní to jako maličkost, ale opak je pravdou. V pórech se totiž nejčastěji usazují nečistoty i pachy, což krom jiného znamená nutnost takovou bednu dlouhou dobu drhnout. Na plastovou přepravku však stačí jen trocha saponátu a silnější proud vody.
Jen tak se neztratí
Během mezinárodní dopravy se toho může po cestě ztratit opravdu dost. Z toho důvodu se často používají GPS lokátory, které umožňují vybraný náklad sledovat, a sice v reálném čase. Takto je snadné případné snahy o zcizení snadno vypozorovat.
Rovněž se v tomto oboru stále častěji v kombinaci s přepravkami používají také teplotní čidla. Některé druhy zboží totiž vyžadují určité teplotní podmínky, které je potřeba dodržovat. Čidla jsou ovšem vhodná i k rychlé identifikaci počínajícího požáru. Část nákladu se sice většinou takto zachránit nedá, nicméně větší zbytek zůstane obvykle díky včasnému varování v pořádku.
Popelnice a koše na odpadky
Stejně jako přepravky musí být i nádoby na odpad ve formě košů a popelnic dostatečně houževnaté na to, aby snesly nějaké ty karamboly. Proto se k jejich výrobě rovněž používá plast. Ten jim dodává pevnost a lehkost.